Čuveni svetski ekspert i mag marketinga, Lazar Džamić, bio je gost u Četvrtak 16.09.2021. godine u Zrenjaninskom kulturnom Centru. Uvodno predavanje u okviru Marketing Akademije, pod nazivom Svetlo u Toplotu, organizovala je Unija Poslodavaca Srbije – Zrenjanin i Zrepok u saradnji sa OTP Bankom i Uniqa osiguranjem.
Lazar je bivši Head of Brand Planning u Guglovom kreativnom ‘think tanku’ ZOO u Londonu, gde je osnovao tim za brend strategiju i uveo u industriju, po prvi put u svetu, novu funkciju Creative Data Scientist. Njegova misija u Guglu je bila da ‘pretvara svetlost u toplotu’, odnosno da konvertuje ogromne količine Guglovih podataka u nove i duboke uvide za kreiranje boljih brend narativa.
Pre Gugla, Lazar je obavljao funkcije Direktora za Strategiju u nekoliko londonskih kreativnih agencija i bio je jedan od prvih digitalnih stratega u Britaniji. Radio je na kampanjama i programima za neke od britanskih najjačih brendova, kao što su Tesco, John Lewis, Waitrose, Virgin Holidays, Nando’s itd. Bio je direktor planiranja u nekoliko vodećih integrisanih britanskih agencija (EHS Brann, Kitcatt Nohr Digitas), kao i u digitalnoj “pureplay” agenciji Underwired.
Nakon povratka iz Londona, Lazar Džamić je jedan od najtraženijih domaćih trenera za digitalnu marketing transformaciju, saradjujući sa nekim od najvećih domaćih i regionalnih klijenata kao što su Telenor, Mercator, Adidas, Erste Banka i drugi.
Lazar je takodje i konsultant za kreativne industrije Evropske Banke za Obnovu i Razvoj, bivši novinar, saradnik Gardijana i hit autor u Srbiji. Regularan je predavač i govornik na domaćim i svetskim konferencijama na temu digitalnog marketinga i brend pripovedanja.
Biografiju ovog eminentnog stručnjaka je prosto nemoguće skratiti bez izostavljanja nekog od najvećih svetskih brendova u čijoj strategiji digitalne transformacije je učestvovao.
Pred punim auditorijumom amfiteatra Zrenjaninskog Kulturnog Centra, vodeći računa o svim preporučenim merama zaštite od Korona virsa, nesebično je delio svoje znanje i ekspertizu tokom ovog celodnevnog predavanja. Od samog početka u 09:00 časova, pa do kraja predavanja u 17:00, kao iz rukava delio je savete, pitko, sažeto i kroz veoma interesantan narativ potkrepljenim ličnim iskustvima, anegdotama i problemima sa kojima se susretao tokom svoje bogate karijere.
Malo je reći da su svi prisutni bili impresionirani, pre svega njegovim znanjem, a potom i neposrednošću, prizemnošću i vedrom energijom kojom je obasjao publiku. Govorilo se o marketingu, kako klasičnom tako i digitalnom, advertajzingu, pristupu i naraciji kroz sadržaj, razlici između želje i potrebe i na koji način obogatiti korisničko iskustvo naših klijenata i samim tim pospešiti konverziju iz posete u prodaju.
Tim Digineta je, takođe, bio deo ovog predavanja, jer prostora za usavršavanje i primenu novih rešenja u oblasti marketinga i te kako ima. Kao jedna od značajnijih sfera u poslovanju svake ozbiljne kompanije, marketing igra važnu ulogu i u poslovanju Diginet studija i štamparije. Šta više, Diginet neretko igra bitnu ulogu u vizuelnom identitu i idejnim rešenjima mnogih od svojih klijenata, koji potpadaju i u domen marketinga, pa je samim tim ovakav vid edukacije i zadovoljstvo, ali i obaveza.
Zaključak i opšti utisak svih prisutnih je da bi mogli da ga slušaju po ceo dan, sa toliko znanja i informacija raspolaže, a kao dodatak tome za mnoge ova kompleksna tema deluje mnogo bliže običnom čoveku kroz njegovo interesantno izlaganje.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |