BLOG

Lazar Džamić
Svetlo u Toplotu

Čuveni svetski ekspert i mag marketinga, Lazar Džamić, bio je gost u Četvrtak 16.09.2021. godine u Zrenjaninskom kulturnom Centru. Uvodno predavanje u okviru Marketing Akademije, pod nazivom Svetlo u Toplotu, organizovala je Unija Poslodavaca Srbije – Zrenjanin i Zrepok u saradnji sa OTP Bankom i Uniqa osiguranjem.

Lazar je bivši Head of Brand Planning u Guglovom kreativnom ‘think tanku’ ZOO u Londonu, gde je osnovao tim za brend strategiju i uveo u industriju, po prvi put u svetu, novu funkciju Creative Data Scientist. Njegova misija u Guglu je bila da ‘pretvara svetlost u toplotu’, odnosno da konvertuje ogromne količine Guglovih podataka u nove i duboke uvide za kreiranje boljih brend narativa.

Pre Gugla, Lazar je obavljao funkcije Direktora za Strategiju u nekoliko londonskih kreativnih agencija i bio je jedan od prvih digitalnih stratega u Britaniji. Radio je na kampanjama i programima za neke od britanskih najjačih brendova, kao što su Tesco, John Lewis, Waitrose, Virgin Holidays, Nando’s itd. Bio je direktor planiranja u nekoliko vodećih integrisanih britanskih agencija (EHS Brann, Kitcatt Nohr Digitas), kao i u digitalnoj “pureplay” agenciji Underwired.

Nakon povratka iz Londona, Lazar Džamić je jedan od najtraženijih domaćih trenera za digitalnu marketing transformaciju, saradjujući sa nekim od najvećih domaćih i regionalnih klijenata kao što su Telenor, Mercator, Adidas, Erste Banka i drugi.

Lazar je takodje i konsultant za kreativne industrije Evropske Banke za Obnovu i Razvoj, bivši novinar, saradnik Gardijana i hit autor u Srbiji. Regularan je predavač i govornik na domaćim i svetskim konferencijama na temu digitalnog marketinga i brend pripovedanja.

Biografiju ovog eminentnog stručnjaka je prosto nemoguće skratiti bez izostavljanja nekog od najvećih svetskih brendova u čijoj strategiji digitalne transformacije je učestvovao.
Pred punim auditorijumom amfiteatra Zrenjaninskog Kulturnog Centra, vodeći računa o svim preporučenim merama zaštite od Korona virsa, nesebično je delio svoje znanje i ekspertizu tokom ovog celodnevnog predavanja. Od samog početka u 09:00 časova, pa do kraja predavanja u 17:00, kao iz rukava delio je savete, pitko, sažeto i kroz veoma interesantan narativ potkrepljenim ličnim iskustvima, anegdotama i problemima sa kojima se susretao tokom svoje bogate karijere.

Malo je reći da su svi prisutni bili impresionirani, pre svega njegovim znanjem, a potom i neposrednošću, prizemnošću i vedrom energijom kojom je obasjao publiku. Govorilo se o marketingu, kako klasičnom tako i digitalnom, advertajzingu, pristupu i naraciji kroz sadržaj, razlici između želje i potrebe i na koji način obogatiti korisničko iskustvo naših klijenata i samim tim pospešiti konverziju iz posete u prodaju.

 Tim Digineta je, takođe, bio deo ovog predavanja, jer prostora za usavršavanje i primenu novih rešenja u oblasti marketinga i te kako ima. Kao jedna od značajnijih sfera u poslovanju svake ozbiljne kompanije, marketing igra važnu ulogu i u poslovanju Diginet studija i štamparije. Šta više, Diginet neretko igra bitnu ulogu u vizuelnom identitu i idejnim rešenjima mnogih od svojih klijenata, koji potpadaju i u domen marketinga, pa je samim tim ovakav vid edukacije i zadovoljstvo, ali i obaveza.
Zaključak i opšti utisak svih prisutnih je da bi mogli da ga slušaju po ceo dan, sa toliko znanja i informacija raspolaže, a kao dodatak tome za mnoge ova kompleksna tema deluje mnogo bliže običnom čoveku kroz njegovo interesantno izlaganje.

Shopping Basket