BLOG

Diginet: gradeći brend delili smo zajedničke vrednosti ​

Kad čujete Diginet, prva asocijacija vam je zrenjaninska štamparija.

Kada vidite logo Digineta, prva asocijacija vam je porodica, zajedništvo, toplina, profesionalizam, modernost i radost.

I ime i logo štamparije koja gazi svoju dvadesetu godinu dominacije na tržištu visokokvalitetne i najsavremenije štampe na domaćem tržištu, rezultat su posvećenog i strpljivog građenja brenda.
Logo jednog brenda, kakav danas jeste Diginet, ključan je za komunikaciju kompanije sa partnerima.

Logo sa sobom nosi različite informacije a ono što je još važnije, njegova je funkcija ne samo da prenese informaciju o tome čime se kompanija bavi nego i da sa partnerima podeli zajedničke vrednosti.

Logo ima ključnu ulogu u komunikaciji.

Odavno se zna da se vizuelno, ono što se vidi, brže i duže pamti, a istraživanja pokazuju da se kompanija brže identifikuje preko loga nego preko imena.

Ako se napravi uspešna kombinacija, kao što je to slučaj sa Diginetom, onda ime i logo utiru stazu brendu.

Ljudi su dominatno vizuelna bića i najviše informacija dobijaju preko čula vida.

Pamćenje vizuelnog materijala mnogo je bolje nego pamćenje reči a istraživanja pokazuju da će ljudi pre i brže zapamtiti logo nego ime.

Logo preskače jezičke ali i sva druge barijere jer komunicira vizuelno.

Najnoviji trend u ispitivanju potrošačkog ponašanja je takozvani neuromarketing, odnosno primena neuro nauke u psihologiji potrošača.

Istraživanja iz neuromarketinga pokazuju da se brend na neki način urezuje u mozak. I da naš mozak drugačije reaguje kada se susrećemo sa našim omiljenim brendovima.

Đure Jakšića 14,
23000 Zrenjanin
Srbija

kontakt
+381 23 582.300
+381 23 582.301
www.diginet.rs
diginetprostudio@gmail.com

Prijava za newsletter

    Shopping Basket