BLOG

Promotivni materijal – Vaša dugoročna marketing strategija III deo

U prethodna dva blog posta bavili smo se i obradili teme „zašto i kako“, a sada ćemo pažnju posvetiti planiranju i sprovođenju u delo svega što smo naučili. Doneti odluku o maretingu i strategiji je u isto vreme i lako i teško, ali najbitniji deo je planiranje uspešne kampanje i kako je sprovesti po planu i ostati u okvirima budžeta. Danas se bavimo tim pitanjem, tim Digineta ima par saveta za Vas.

Šta čini uspešne poslovne marketinške kampanje?

Kada prvi put vodite marketinšku kampanju za svoj brend, mogli biste biti zbunjeni oko svega što trebate imati i raditi, uglavnom ako koristite brendirane proizvode.

Zbog toga je važno da sednete i sastavite plan koji će pomoći Vama i Vašem poslu. Bilo bi najbolje da imate sve isplanirano pre nego što počnete sa sprovođenjem marketinške kampanje dok koristite artikle sa robnom markom. Ispod je nekoliko tačaka koje možete uzeti u obzir prilikom planiranja marketinške kampanje.

Postavite određene ciljeve

Marketinške kampanje mogu izgledati samo kao mehanizmi za dosezanje potencijalnih kupaca za Vaše poslovanje. Međutim, da bi bili uspešni, moraju imati čvrste temelje. Zato pre bilo kakvih trikova, društvenih medija ili poklona bilo kog brendiranog proizvoda, sedite i postavite neke ciljeve koje kampanja treba da postigne.

Ovi ciljevi treba da zadovolje posebne potrebe u okviru cilja kampanje. Najvažniji ciljevi većine kompanija su povećanje prodaje i povećanje svesti o vašem poslu. Drugi sekundarni ciljevi kampanje mogu biti povećanje izloženosti, izazivanje specifičnih stereotipa o proizvodu ili kompaniji, promovisanje novog ugla Vašeg poslovanja i drugo. U zavisnosti od toga šta želite da postignete u svom poslu, možete postaviti posebne ciljeve kako biste bili sigurni da ćete to postići do kraja marketinške kampanje.

Budite Jedinstveni

Od mnogih kampanja koje se održavaju godišnje, vrlo malo njih traje dugo. Štaviše, one takođe ne ostavljaju dobar trajan utisak na svoje izglede. Ovo Vam se ne bi smelo dogoditi. Možda ste koristili toliko resursa da ne ostavljate trajan utisak.

Mnogim potencijalnim kupcima slične kampanje dosade svuda gde se nalaze i možda ih neće zanimati ako vodite identične kampanje sa konkurentima. Šta činiti? Prvo se pobrinite da vodite jedinstvenu marketinšku kampanju kako biste pridobili interes svojih potencijalnih kupaca. Sprovedite svoje duboko istraživanje da biste saznali šta možete učiniti i što će biti jedinstveno za većinu ljudi. Ljudi će biti zainteresovaniji da se bave nečim posebnim ili nečim na šta nisu navikli. Zato se potrudite da od svoje poslovne marketinške kampanje stvorite nešto izvanredno.

Predstavite svoj brend

Bilo bi uzalud voditi odličnu marketinšku kampanju i ne predstaviti svoje proizvode ili usluge. Mnoge kampanje ciljaju marketing određene marke, ali se naglasak stavlja na drugi cilj.

Uverite se da imate elemente koji s vremena na vreme podsećaju kupce na Vaše proizvode. Odvojite vreme kako biste bili sigurni da druge funkcije neće zaseniti Vaš glavni proizvod ili uslugu.

Rezultati

Glavni cilj marketinške kampanje, kao što je ranije pomenuto, su rezultati. Stoga, marketinška kampanja mora pokazati rezultate. Iako vaša poslovna marketinška kampanja može imati mnogo elemenata, pomoći će Vam ako sprovedete poboljšanja i kao rezultat postignete svoje ciljeve.

Na primer, ako koristite brendirane proizvode kao promotivne artikle za poklanjanje, morate se usredsrediti na proizvod ili uslugu koju prodajete i izbegavati izlaženje iz teme.

Odredite budžet

Pre početka kampanje napravite budžet i sledite ga. Možda ćete biti preplavljeni elementima koji su Vam na raspolaganju za kampanju, ali zapamtite da Vaše finansije mnogo znače za Vaše poslovanje. Pogotovo ako je Vaš biznis u start -up fazi, možda ćete se morati pobrinuti da postavite budžet koji će biti štedljiv, a ipak doneti rezultate.

Sada kada ste postavili svoje ciljeve i znate šta želite, trebalo bi da postavite svoj budžet prema tim ciljevima. Da biste pravilno kreirali budžet, znajte kupovnu moć publike da biste znali koliko treba uložiti u marketing. Ovo će Vam reći koliko možete potrošiti na kampanju i vaše granice prema trošenju novca.

Međutim, izbegavanje premale potrošnje dovodi do loših rezultata. Nakon što saznate kupovnu moć Vaše publike, postavite budžet koji će voditi celu kampanju. Ne želite da pokrenete kampanju i zaustavite se usred nje zbog finansijskih problema. Takođe možete pronaći finansijskog savetnika koji Vam može pomoći u budžetiranju ako Vam se učini da se ne snalazite.

Uz sve navedeno, vođenje marketinške kampanje koristeći brendirane proizvode jedna je od najjednostavnijih marketinških strategija do sada sa zadivljujućim rezultatima. Ako dobro planirate svaki korak, Vaše poslovanje će biti na drugom nivou.

Ako imate bilo kakvih pitanja ili nedoumica u vezi sa proizvodima koji najbolje odgovaraju Vašoj kompaniji, kontaktirajte nas u bilo kom trenutku, Diginet Studio i Štamparija Vam stoji na raspolaganju.

Shopping Basket