BLOG

Promotivni materijal – Vaša dugoročna marketing strategija II deo

U prethodnom blogu mogli ste pročitati zašto je promotivni materijal jedna od sjajnih marketing strategija da pojačate vidljivost Vašeg brenda kao i kako da se približite svojim postojećim i novim potencijalnim klijentima. Danas će tim Digineta obraditi načine kako možete plasirati svoj brend na tržištu kroz promotivni materijal.


Načini korišćenja brendiranih artikala za poslovni marketing

Kao što ste videli, korišćenje promotivnih artikala za marketing je nesumnjivo jednostavan način da zadržite naziv svog brenda dugotrajnije kod bivših i budućih kupaca. Koristite donje savete da biste saznali kako možete koristiti promotivne proizvode tokom marketinga.

Koristiti ili ne koristiti logotip?

Možete pretpostaviti da je Vaš logotip istaknut na Vašim promotivnim artiklima dobra ideja, ali nije uvek tako. Postavljanje logotipa na vaše promotivne artikle je Vaš izbor, u zavisnosti od toga šta želite da postignete tokom svoje marketinške kampanje. Ponekad će personalizacija stavke za Vašeg kupca imati veći efekat. Na primer, dizajniranje imena Vaših kupaca na boci vode je dobra opcija. Zatim, na pitanje odakle im boca, mogu pričati o Vašoj kompaniji. Takođe, stavljanje Vašeg logotipa na stavke nije nužno uvek korisno, posebno ako pokrećete biznis. Međutim, i dalje možete dodati logotip i personalizovanu ponudu, što će Vašim klijentima držati pažnju.

Šta možete dati

Postoji beskrajna lista stvari koje možete pretvoriti u promotivne artikle. Međutim, neki su se godinama pokazali kao uspešni. Ovi uključuju:

Majice
Materijale za pisanje
Boce za vodu
Lopte
Kačkete
Sunčane naočare i još mnogo toga.

Odaberite dugotrajnije stavke

Svaki posao je jedinstven na svoj način, pa odabir pravih promotivnih proizvoda može biti težak. U zavisnosti od namene, otkrili smo da odabir određenih artikala može biti korisniji od drugih. Mudro je deliti promotivne artikle koji će biti prisutni duže vreme. Na primer, korišćenje brendirane čaše umesto lepljivih beleški omogućiće Vašem brendu da traje duže i ima više mogućnosti da se vidi.

Budite pažljivi prema životnoj sredini

Razmislite o davanju predmeta koji se odnose na Vašu delatnost ili okruženje u kojem poslujete. Na primer, ako vodite posao na mreži, razmislite o tome da date podloge za miš ili fleš diskove.

Ako vodite hotel na plaži, možete da date kape i loptice za plažu. Artikli koji se odnose na niše omogućavaju ljudima da razmišljaju o Vašem brendu kad god odluče da kupe proizvod iz Vaše delatnosti. Na primer, ako ljudi na plaži razmišljaju o smeštaju, oni mogu razmišljati o tome da odaberu Vaš hotel kada vide kapu sa vašim logotipom.

 

Neka Vaši klijenti biraju

S vremena na vreme dozvolite svojim klijentima da biraju između različitih promotivnih artikala koji nisu personalizovani. Ako kupci izaberu ono što žele, koristiće to, što će omogućiti da se naziv Vašeg brenda češće vidi. To takođe znači da biste trebali imati različite opcije da ih date kao promotivne artikle.

 

Kampanje u kojima se mogu koristiti robne marke

Zavisno od Vaše delatnosti, dole se nalaze neke ideje o kampanjama koje možete voditi i plasirati svoju kompaniju dok dajete promotivne artikle.

 

Sportske utakmice i manifestacije

Možete se organizovati kako biste pobednicima ili ljudima koji prisustvuju utakmici dali brendirane proizvode. Na primer, igračima možete pokloniti prilagođene termose da im piće ostane hladno. U takvoj kampanji možete dati više brendiranih artikala poput kape i sportskih lopti i rekvizita.

Kampanje prehrambene industrije

Ako vodite restoran, svojim klijentima možete dati odličan poklon kao poslovnu marketinšku kampanju. Na primer, možete izabrati da poklonite prilagođene kutije šibica, prilagođene šolje, čaše ili čak kape kao promotivne poklone u ovakvoj kampanji.

 

Marketinška kampanja za namirnice

Ovde postoje razne stvari koje možete izabrati da poklonite. Na primer, ako razmišljate o davanju torbi sa robnom markom, možete izabrati da ih personalizujete za svoje klijente. Ova ideja bi mogla dobro da funkcioniše, posebno za tek otvorenu prodavnicu. Poklonite kese za kupovinu za višekratnu upotrebu sa logotipom Vaše kompanije i prilagodite ih svojim lojalnim kupcima. Ovo će zauzvrat generisati više preporuka iz torbi koje ste dali sa logotipom vaše kompanije.

 

To su samo neke od marketinških kampanja koje možete pokrenuti da biste plasirali svoje poslovanje. Ovo su pametni načini budući da svoje poslovanje plasirate i u okruženju Vaših klijenata, gde će Vaše poslovanje biti primećeno i napredovati. Diginet Studio i Štamparija koristi ove strategije uspešno i iz iskustva iz prve ruke rado deli ove savete sa Vama.

Kao što vidite primena i implementacija ovakvih strategija u Vašem poslovanju može napraviti značajnu razliku između Vas i Vaše konkurencije, ali ipak, nije sve tako jednostavno. U sledećem blogu videćemo važnost jedinstvenosti i šta je potrebno da bi naše kampanje bile učinkovite, ali i pametno isplanirane i budžetirane.

Shopping Basket