BLOG

Promotivni materijal – Vaša dugoročna marketing strategija I deo

Zašto biste trebali koristiti stavku promotivnih materijala za svoju poslovnu marketinšku kampanju?

Podstaknuti fantastičnim izlaganjem Lazara Džamića o kom smo pisali pre par nedelja, uvideli smo da strategije koje i sami koristimo možemo unaprediti i dodatno obogatiti, a samim tim i pospešiti poslovanje i korisničko iskustvo naših klijenata. Iz tog razloga predstavljamo Vam ovaj blog iz tri dela koji će se baviti temom promotivnog materijala koji već godinama pripremamo za naše drage klijente i partnere Digineta sa kojim su ostvarili zapažene rezultate.

Mnogo je prednosti zašto biste trebali razmisliti o upotrebi promotivnih artikala za plasman svog brenda. Čitajte dalje da biste ušli dublje u srž ove teme kako biste razumeli zašto je vredno Vašeg vremena.

Poslovna marketinška kampanja koja koristi promotivne materijale rezultira većom prodajom i unapređenjem Vašeg poslovanja.

Evo nekoliko razloga zašto:

Lojalnost kupaca je zagarantovana.

Gradi vidljivost Vašeg brenda.

Tržišne kampanje jačaju odnose sa kupcima.

Pristupačna je marketinška opcija.

Marketinške kampanje koje se odluče za upotrebu brendiranih proizvoda znaju da je ovo početna strategija za većinu preduzeća. Kao što se vidi u gore istaknutim prednostima, korišćenje brendiranih proizvoda podići će Vaš brend na viši nivo.

Poboljšava vidljivost brenda

Uz malo truda, kompanija može dugo promovisati svoj brend koristeći promotivne artikle. Na primer, ako koristite uobičajene i često korišćene artikle, Vaš brend će ljudima i dalje ostati u mislima.

Najvažnije je za predmete poput markiranih boca vode, brendiranih majica, brendiranih čepova, itd. Ovi predmeti se obično često koriste, što omogućava ljudima da s vremena na vreme vide Vaš brend. Tako će nakon kratkog vremena kupac odmah prepoznati logo Vaše kompanije kada ga vidi na polici ili na kancelarijskom stolu, itd.

Zadržavanje kupaca

Lojalnost Vaših kupaca uvek nadilazi Vaše usluge njima i proizvodima koje kupuju. Kupci moraju imati opipljiv razlog zašto bi nastavili poslovanje sa Vašim brendom.

Kada kupci poseduju promotivni proizvod Vašeg brenda, on razvija osećaj povezanosti. Vaš brend će postići vrhunsku svest kada je potrošaču potrebna Vaša vrsta usluge ili proizvoda. Bez obzira da li je Vaša kompanija na početku ili potpuno razvijena kompanija, uvek ćete povećati šanse da Vas klijenti izaberu umesto konkurencije kada koristite promotivne artikle sa Vašim brendom.

Povoljno je

Iako postoji mnogo efikasnih opcija marketinških kampanja za poslovanje, većina njih nije isplativa, posebno za mnoge kompanije na samom početku poslovanja. Ako tek razvijate biznis, morate izabrati ono što je efikasno i utvrditi šta je pristupačno za Vašu kompaniju. Na primer, povremeno prikazivanje oglasa nije samo skupo, već je i zamorno.

Međutim, promotivni artikli, poput hemijskih olovaka, kalendara, rokovnika i slično, dugo će nositi logo Vašeg brenda svuda. To znači da će sve više ljudi biti svesno Vaše kompanije, a da Vam ne moraju iscrpljivati džepove.

Jača odnose sa kupcima

Odvajanje vremena za izgradnju odnosa sa klijentima uveliko će doprineti Vašem poslovnom marketingu. Dobar odnos sa njima podstaći će ih da Vas preporuče svojim prijateljima i porodicama. Referentni kupci na kraju postaju vaši lojalni kupci koji će Vas ponovo angažovati, a lanac se nastavlja i nastavlja. Korišćenje promotivnih brend artikala za Vašu poslovnu marketinšku kampanju siguran je način prikupljanja informacija koje stvaraju korisnici i koje će Vam pomoći da povećate svoj angažman s kupcima.

 

Pristup raznim starosnim grupama

Mnoge marketinške strategije će Vam omogućiti dobro stvaranje potencijala za Vaše poslovanje, ali ne traju dugo. Međutim, upotreba brendiranih artikala u Vašoj poslovnoj marketinškoj kampanji sigurno će proširiti generaciju Vaših potencijalnih klijenata.

Diginet Studio i Štamparija već godinama proizvodi i brendira promotivni materijal za razne dugogodišnje i nove klijente i raspolaže bogatim iskustvom u razumevanju ove teme. Iz tog razloga smo ovu veoma bitnu, ali i unosnu temu podelili u nekoliko segmenata gde ćemo Vam dočarati sve prednosti ovog tipa marketinga.

Shvatate i sami da je pitanje promocije Vašeg brenda kroz promotivni materijal izlišno. Jasno je da je jedna od najboljih marketing strategija i jedino se nameće pitanje kada ćete početi da je koristite i ako već niste, zašto čekate?

U drugom delu ovog bloga govorićemo o načinima kako možete koristite brendirane promotivne materijale u svrhu unapređenja Vašeg poslovanja.

Shopping Basket