BLOG

Knjiga Grafičkih Standarda

Znate da imate brend?
Odlično. Važno je da to saznaju i drugi.
Razlikujete se od ostalih iz vaše branše, bolji ste, kvalitetniji ili jednostavno drugačiji? Ne bi loše bilo da to znaju i vaši saradnici, klijenti, poslovni partneri. Vaš biznis, ono čime se bavite, u čemu ste najbolji, mora dobiti svoj identitet. Pre svega, vizuelni. Čovek je biće koje gleda, uočava i pamti to što je video. Zadatak jeste da ono što radite, proizvodite, prodajete, vizuelno uobličite i da kad se pojavite na tržištu budete prepoznati i zapamćeni. U savremenim, profesionalnim štamparijama, kao što je „Diginet“, zahvaljujući vrhunskim dizajnerima, ono čime se bavite dobiće svoj vizuelni identitet i postaće prepoznatljiv i unikatni brend. Vaša kompanija će dobiti vizuelni identitet, odnosno knjigu standarda koja će postati nezaobilazno štivo u svim vašim komunikacijama. Knjiga standarda predstavlja dokument koji sadrži skup pravila o tome kako će se vaša kompanija vizuelno predstavljati putem različitih medija, štampanih, elektronskih, video prezentacija, fotografija…

Od loga firme do brendiranja poslovnog prostora

Svaka knjiga standarda trebalo bi da sadrži logo, boje, tipografiju, promenu logotipa prema formatu i podlozi, vizit kartu, memorandum i kovertu, digitalni potpis za elektronsku poštu, društvene mreže, promotivni materijal (rokovnici, blokovi, fascikle, olovke, kese), identifikacione kartice, uniforme, ambalažu, brendiranje poslovnog prostora i automobila. Naravno, neki od ovih elemenata su neophodni, a neki se mogu i dodavati, prema Potrebama kompanije za koju se knjiga standarda formira.

Kreativnost i disciplina

Kako se formira knjiga standarda?

Najbolji način svakako jeste vrlo temeljna i otvorena saradnja dizajnerskog tima i
tima kompanije za koju se knjiga standarda formira.

Dizajnerski tim vrlo je važan segment poslovanja “Digineta”. Bez kreativaca i
profesionalaca danas se ne može zamisliti savremena štamparija.
U saradnji sa klijentom, dizajnerski tim “Digineta” kreira vizuelni indentitet
naručioca projekta, odnosno kompanije za koju će biti urađena knjiga standarda.
Od kreiranja loga, koji bi trebalo da na najbolji način predstavlja kompaniju, njenu
suštinu, ideje kojima se rukovodi, do izbora boja i kolorita, što ima jednaki značaj
kao i logo. Nikako ne treba zanemariti tipografiju.
Projekat kreiranja vizuelnog identiteta jako je važan element za svaki biznis. Po tome će vas
prepoznavati, pamtiti i tražiti.
Zato je važno taj posao prepustiti stručnim osobama.
A kada se knjiga standarda formira i usvoji, od jednake važnosti je dosledno
primenjivanje svih elemenata iz nje. I minimalna odstupanja mogu da nanesu
nenadoknadivu štetu.

Shopping Basket