BLOG

8 ideja za brošure o kojima još niste razmišljali

Malo je štampanih marketinških materijala koji su raznovrsniji i informativniji od brošura. Brošura je, u najjednostavnijem obliku, presavijeni odštampan list na jednoj stranici koji uključuje tekst i slike o proizvodima i/ili uslugama brenda. A ako vam to zvuči dosadno, ostanite sa nama na trenutak – obećavamo da ima puno prostora za kreativnost na toj presavijenoj stranici.

Da biste razumeli kako možete postati kreativni sa brošurama, morate razumeti svrhu brošure osim njene opšte definicije. Dakle, za šta se koristi brošura? Sve što vam padne na pamet. Brošure se koriste u marketingu i reklamiranju, ali se takođe koriste u restoranima, maloprodajnim radnjama i lekarskim ordinacijama. Naći ćete političare koji dele brošure, kao i PR firme, banke, škole, prodavce i tako dalje. U suštini, ako pojedinac ili kompanija imaju nešto da vam kažu, velike su šanse da će to učiniti u brošuri.

Razlog zašto su brošure tako sveprisutno štampano marketinško sredstvo svodi se na njihovu prilagodljivost. Daleko izvan opštih smernica koje odgovaraju na pitanje „šta je brošura?“ jeste mogućnost da brendovi postanu maštoviti koliko god žele sa izgledom svojih gotovih proizvoda. Evo 8 alternativnih ideja za brošure za početak vašeg sledećeg marketinškog projekta za štampu.

Koristite brošuru kao pozivnicu

Sledeći put kada pošaljete pozivnicu za Vaš efent fokusiran na klijenta ili potencijalnog klijenta, iskoristite ga kao priliku da podelite više od datuma, vremena i mesta Vašeg okupljanja. Pretvaranjem svoje pozivnice u brošuru, dajete sebi znatno više prostora da uđete u informacije o tome ko ste i čime se bavite—što može biti prava prednost ako je sam događaj vođen marketingom.

 

Razmislite dalje od standardnih opcija preklapanja

Ne postoji jedan način da savijete komad papira. Pomozite svojoj brošuri da se istakne tako što ćete postati kreativni sa svojim naborima, odlučivši se za nešto netradicionalno, a ne samo za standardni raspored panela. Na ovaj način šaljete suptilnu poruku o Vašem brendu da razmišlja unapred i da se zasniva na gotovim idejama.

 

Igrajte se sa oblikom

Zabavite se celokupnim oblikom Vaše brošure. Jer dok je brošura u suštini samo komad papira, ne postoji pravilo da taj komad papira mora biti pravougaonik. Oblik koji odaberete za svoju brošuru zavisi od Vas. Koristite zvezdicu i preklopite svaku tačku prema unutra da biste napravili panele. Idite sa krugom ili šestouglom ili piratskim brodom – šta god ima smisla za Vaš brend. Oblik samo mora biti sklopiv (i ne nužno čak i na simetrične delove).

Dimenzionirajte ga u mali format sa zmijskim preklopom

Velike stvari zaista mogu doći u malim paketima. Zmijski nabori su originalna metoda savijanja brošura koja sprečava standardne obrasce da bi se stvorilo nešto neočekivano i veoma dobro se uklapaju u male brošure koje imaju veliku snagu. Ko bi pretpostavio da možete dobiti toliko panela iz jednog lista papira standardne veličine?

 

Uključite infografiku

Infografika prenosi tonu informacija u brzom, lako svarljivom formatu. I dok ste možda navikli da vidite infografike na mreži, brošura je odličan način da ih štampate. Ključ dobre infografike je da ona mora da privuče pažnju i mora da pruži informacije na način koji ne ometa. Budite svesni toga kako koristite boju i tekst u svojoj infografici kako ne biste preopteretili stranicu – na njoj bi i dalje trebalo da bude dovoljno belog prostora da bi bila pregledna.

 

Neka Vaš dizajn bude zvezda priče

Brošure se koriste za razmenu informacija, ali da biste naveli nekoga da ih otvori pre svega Vam moraju skrenuti pažnju. Slike su odličan način da to uradite, posebno kada uključite slike u celokupni dizajn brošure umesto da ih samo koristite da povremeno razbijete neki tekst.

Dopunite svoju brošuru poklonom

Već znate zašto klijent ili potencijalni potencijalni klijent treba da obrati pažnju na Vašu brošuru, ali kao i svi mi, verovatno su svakodnevno preplavljeni marketinškim materijalima. Ako zaista želite da se istaknete, pomaže da ih dodatno nagradite. Kreiranjem integrisanog marketinškog paketa koji uključuje brošuru i neku vrstu korisnog poklona, povećavate verovatnoću da će Vaš primalac primetiti Vašu brošuru među ostalima koje je dobio, a takođe ćete im dati više podsticaja da pročitaju ono što morate recimo.

 

Utiskivanje kao dodatna impresija

Dodavanje reljefnih slika ili teksta Vašim štampanim marketinškim materijalima dodaje dašak nečeg neočekivanog. Može biti posebno efikasan na brošurama koje su inače potcenjene u svom vizuelnom efektu. Utiskivanje dodaje dubinu i teksturu stranici, a oba mogu pretvoriti skromnu brošuru u nešto što vredi pogledati.

 

Kao što vidite, brošure ne moraju biti dosadne. Razgovarajte sa Diginet dizajnerima da biste saznali više o tome kako možete da napravite brošuru koja će privlačiti pažnju. Pozovite nas da biste počeli sa brošurama već danas.

Shopping Basket